miercuri, 27 mai 2009

Pentru cetatenie, INAINTE !


A trecut GayFest, a trecut Marsul pentru Normalitate, a trecut Gay Pride Parade. o sa scriu cu alte ocazii despre. Ce mi-a atras atentia nu are legatura decat cu juramantul depus Romaniei la luarea cetateniei ( sau furarea ??? ).


Site-ul http://www.basarabeni.ro/ ne ofera un Tabel nominal cu persoanele care depun jurământul de credinţă faţă de România în data de 2 iunie 2009. Nu am parcurs toata lista pentru ca deja incepusem sa ametesc cand am incercat sa descifrez numele viitorilor " cetateni romani ". Tin sa precizez ca stau bine si cu cititul si cu limbile straine, chiar si cele orientale. Citez prin clasica metoda Copy+Paste:


1. ABBARA ALI

2. ABDUL JABBAR ALI ADNAN

3. ABDUL SAHEB ALI

4. ABDUL WAHID SHUHUR

5. ABDULKADIR RAFIK

6. ABUELBA M.A.HUSSAM

7. ADAM ANGELA

8. AFSARI MEHDI

9. AL ASALI BACHAR

10. AL KAISSI CHAKER

11. AL NAJJAR LU AY HASHEM KHALIL

12. AL QAISI BELAL

13. ALASTAL AHMED

14. ALASTAL SAFAA

15. ALEXANDRU ION

16. ALEXEI CORNELIU

17. ALI AMER

18. ALI KHALAF KHALDOON

19. ALIPOUR NIARI AIDIN

20. AMBROCI VIOREL

21. APOSTOL OCTAVIAN

22. APOSTOLATOS VASILIOS

23. AZZAM HANADI



Bineinteles ca gasim si cateva nume romanesti, dar nu-i asa ca te opresti inainte de a citi cu voce tare si incepi sa silabisesti ?


In fine. Nu stiu ce motive au avut respectivii aborigeni din tarile exotice cu cadane sa vina in mica noastra tarisoara cu " Balkan Girls ", poate la noi se traieste mai bine....
P.S. : Ca tot am auzit de nuj ce lege ce vrea sa-i bage la zdup pe bloggerii ce incita la ura de toate felurile, precizez ca acest articol nu are de a face cu incitarea la discriminare. Legea respectiva se vrea un fel de O.U.G 31/2002 . Voi vorbi despre acestea in urmatoarele zile.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Buna seara , sincer dupa atata timp m-a sunat un prieten sa zica , " bai esti pe o lista pe internet " eu nu eram foarte socat ca stiam , numele la cei care obtin cetatenie apare pe net la situl Ministerului .. Dar pe mine ma deranjeaza faptul ca dece fara permisiunea mea Dvs ati publicat numele meu pe un blog care nu este unul personal ( pt prieteni) ci PUBLIC !!! stau de 18 ani in Romania si sincer nici amenda la R.A.T.B nu am primit mai se fac ceva mai grav pe langa alti cetateni Romani care in afara de Puscarie nu au vazut alt loc ... am studiat de mic aici am terminat studiile am inceput se lucrez la o firma ca un om normal si asta voi face si in continuare . NU CRED CA VA FUR TARA ca muncesc ... Nu uitati si de Romanii plecat in AUT /D/I/E/B/NL/USA/ Nu sunt si ei ca mine ? :) PEACE!